50 rocznica NACHI EUROPE

Baner: 50 rocznica NACHI EUROPE

Z okazji 50-lecia firmy NACHI EUROPE GmbH powitała ponad 60 regionalnych przedstawicieli z całej Europy. Miejsce spotkania, znany na całym świecie tor wyścigowy Nürburgring, zostało starannie wybrane. Miejsce to służy jako symbol strategii firmy NACHI: Aby osiągnąć pole position w coraz bardziej zaciętej rywalizacji, zespół ekspertów pracuje dobrze skoordynowany w szerokim zakresie technologii.

Prezes NACHI, Susukida, wyjaśnił w swoim przemówieniu powitalnym historyczne kamienie milowe pomyślnego rozwoju japońskiej firmy. Zwrócił on uwagę na szczególne znaczenie Europy i Nachi Europe. Po pierwsze, japońskie firmy polegają na europejskich dostawcach wysokiej jakości technologii. W latach dwudziestych Kouki Imura, założyciel NACHI-FUJIKOSHI, postawił sobie za cel opanowanie i dalszy rozwój zwłaszcza technologii obrabiarek we własnej firmie. Na tej idei powstało dzisiejsze światowe zaufanie do obrabiarek NACHI-FUJIKOSHI z szerokim zakresem usług, komponentów i maszyn. Od stalowni i obróbki cieplnej do łożysk tocznych i narzędzi skrawających do zespołów hydraulicznych, obrabiarek, robotów i automatyki.

W ciągu ostatnich 50 lat oprócz niemieckiej spółki-córki NACHI EUROPE GmbH powstało wiele innych przedstawicielstw i zakładów produkcyjnych. Przedstawicielstwa rozbudowano w wielu krajach europejskich. Susukida szczególnie chwaliła doskonałe zaangażowanie wielu pracowników, którzy przyczynili się do wyjątkowego sukcesu japońskiego przedsiębiorstwa na ważnym gospodarczo rynku europejskim. Dzięki swojej strategii, polegającej na zapewnieniu wysokiej jakości i niezawodności produktów w minimalnym czasie dostawy oraz doskonałego serwisu. Japońska firma wraz ze swoimi europejskimi partnerami wierzy, że jest na dobrej drodze do pomyślnej przyszłości. Jak ogłosiła firma Susukida, NACHI zamierza wzmocnić wsparcie dla swoich europejskich partnerów we wszystkich kwestiach technicznych i ekonomicznych. Tym samym pragnie znacznie wzmocnić współpracę dla wspólnego sukcesu.